Quizvragen

Hier zijn mededelingen van de Webmaster en de moderatoren te vinden

Quizvragen

Berichtdoor Webmaster op 04 jan 2009 17:28

Zoals jullie wellicht gezien hebben, is de homepage van de vereniging verrijkt met een heuse quiz. Elke week is er een andere vraag over de verzorging en opvoeding van fretten. Ook algemene kennis van fretten word getest. Nadat de vraag eenmaal beantwoord is zie je het juiste antwoord en kun je ook zien wat andere geantwoord hebben (in percentage) Elke keer dat je op de site komt zie je de nieuwe resultaten, tot de volgende week, dan zie je de nieuwe quizvraag.

Er is ook een pagina waarop je alle voorgaande quizvragen nog eens kunt zien en beantwoorden, al tellen ze dan niet meer mee in de statistiekjes.

Natuurlijk ben ik benieuwd hoe jullie deze quiz vinden en vooral nieuwe vragen. Ik heb er voldoende voor het komend jaar, maar vind het altijd leuk om nieuwe vragen te krijgen. Geef wel het juiste antwoord er bij (ik weet ook niet alles;-) en misschien een linkje naar meer informatie.
Fons Reijsbergen
Webmaster "Frettig gestoord"

webmaster@frettiggestoord.nl
http://www.frettiggestoord.nl

Webmaster
Site Admin
Site Admin

Re: Quizvragen

Berichtdoor Ferretproof op 05 jan 2009 20:23

Waarschijnlijk is de vraag "Het is blokvormig, (vaak) geel of zwart, komt uit Denemarken, heeft soms gaatjes en er zijn 4 landen voor. ra ra wat is het?" niet geschikt he?
;-)

Het bedenken van nieuwe vragen is overigens best een uitdaging!

Maar wat dacht je van deze:

Hoeveel fretten heeft Frettig Gestoord in 10 jaar (sinds de oprichting) opgevangen?
A. 250
B. 500
C. 750
D. 1000

(als je bij de meest recente bestuursvergadering hebt opgelet, weet je het antwoord ;-))

Prime Bbcode Spoiler Show Prime Bbcode Spoiler: "antwoord"
Antwoord D
Ferretproof
Bestuur Frettig Gestoord
Bestuur Frettig Gestoord

Re: Quizvragen

Berichtdoor Webmaster op 05 jan 2009 21:40

Het juiste antwoord staat niet tussen de voorgestelde antwoorden;-) Het is namelijk 988 stuks, maar dat kan nu je het leest natuurlijk al weer 1 of 2 meer zijn. En ik heb niet eens opgelet op de bestuursvergadering, (maar kan wel een telling loslaten in de database;-)

Een eis aan de quizvragen: Ze moeten over fretten gaan, niet over de vereniging, dan kan namelijk iedereen ze beantwoorden. Natuurlijk weet ik het antwoord op de eerste vraag ook, maar dat zeg ik lekker niet, dat komt in een ander onderwerp aan de orde, ook offtopic overigens
Fons Reijsbergen
Webmaster "Frettig gestoord"

webmaster@frettiggestoord.nl
http://www.frettiggestoord.nl

Webmaster
Site Admin
Site Admin

Keer terug naar Mededelingen