ons nieuwe spel: Mik m drin

Alle vragen met betrekking tot de opvoeding en het gedrag van fretten.

ons nieuwe spel: Mik m drin

Berichtdoor blackrose op 28 sep 2009 15:00

Sinds kort hebben mijn 4 maanden oude fretjes iets nieuws uitgevonden:
"waarom 2 trapjes naar onder lopen om op t frettenbakje te gaan, als we n beetje goed mikken krijgen we m vanaf de bovenste etage zo tussen de spijltjes door in de frettenbak..."

t geeft natuurlijk een ontzettende rommel, dus heel erg blij kan ik er helaas niet mee zijn. ik heb alles helemaal uitgesopt en met desinfectatie middel ingespoten, maar helaas mijn monsters maakte het niet uit.
dus heb het hoekje helemaal boven en het hoekje op de 2de verdieping helemaal vol gestopt met speeltjes, maar helaas mijn monsters waren slimmer, "als we die zooi nu gewoon aan de kant gooien lukt t toch alsnog^^"
dus, na alles (voor de zoveelste keer) helemaal uitgesopt en gedesinfecteerd te hebben, heb ik het eetbakje op de middelste etage gezet. en zie daar mijn schatjes lopen heel braaf naar onder. maar helaas doet ze nu een nieuw probleem voor:
"ja maar DAAR ga ik niet uit eten, dat staat boven mijn frettenbak, jij eet toch ook niet boven je toiletpot?"

nu moet ik ze daar wel gelijk in geven, dus moet ik maar weer iets anders verzinnen.....
het enige probleem hiermee is, is dat mijn inspiratie een beetje op is... heeft iemand een idee hoe ik ze dit kan afleren?(A)
blackrose
nieuwe bezoeker
nieuwe bezoeker

Keer terug naar Opvoeding en gedrag