Er zijn wel wat regeltjes (opmaak bijvoorbeeld) die je moet weten voordat je een stukje kan aanleveren.
Nou... eigenlijk is er maar een regel. Geen opmaak!! gewoon tekst, zonder allerlei toeters en bellen. Dus geen stukjes
vet of
cursief of in
kleurtjes of
groter en
kleiner of weet ik
veel Wat. Halen we toch allemaal weg. Dus gewoon alleen de lettertjes en leestekens, dat is meer dan genoeg.
Foto's moeten van een beetje kwaliteit zijn en een hoge resolutie hebben, een plaatje van 300X 150 pixels ziet er op een webpagina of op de computer leuk uit. Ik heb er voor het Mokje niks aan.
Maar verder leef je uit.
Vind ik niet erg hoor.
Gebruik mijn nickname "GewoonHelena" maar als onderschrift dan.
Of moet ik alles nu ff kopiëren en via mail zenden

(welk emailadres is dit ookalweer dan?).

Overigens heb ik liever dat de artikelen in het Mokje gewoon met je normale naam worden ondertekend. Het is geen internet medium maar een echt tijdschrift en daar is het gebruik van een nickname niet gewoon.
Maar "...alles nu ff kopiëren..." over welke "alles" hebben we het dan?
Via E-mail is de meest handige weg dan word het niet vergeten, raakt het over het algemeen niet kwijt en hoef ik niks over te typen, het adres is inderdaad
redactie@frettiggestoord.nl voor de 15e van deze maand kan het (indien goedgekeurd) nog in het Mokje van Februari, anders komt het er de volgende keer in. Maar soms word ook kopij dat later is ingestuurd nog wel geplaatst, ligt een beetje aan de ruimte die er over is.