Artikelen voor in het Mokje

Alles met betrekking tot de vereniging Frettig gestoord en de website kun je hier kwijt.

Artikelen voor in het Mokje

Berichtdoor Ferretproof op 01 okt 2008 21:01

Wellicht dat ik wat voor mijn beurt spreek, maar de redactie van het Mokje is op zoek naar mensen (of fretten) die eenmalig of vaker een stukje in het Mokje willen schrijven.
Dat kan bijvoorbeeld gaan over wat je met je Fret heb meegemaakt. Dat kunnen natuurlijk trieste verhalen zijn (oke, niet te triest, daar kan ik niet tegen) of juist leuke, geinige of ontroerende stukjes.
Als je wat instuurt, is er geen garantie dat het ook werkelijk geplaatst wordt. DIt is ter beoordeling van de redactie.
(even voor de duidelijkheid: ik zit niet in de redactie!)

Je kan je verhaal(tjes) sturen naar redactie apestaartje frettiggestoord punt nl
Doe dit wel VOOR 15 oktober 2008. (later mag ook, maar dan wordt je stukje bewaard tot het volgende Mokje.
Ferretproof
Bestuur Frettig Gestoord
Bestuur Frettig Gestoord

Re: Artikelen voor in het Mokje

Berichtdoor Webmaster op 07 okt 2008 11:42

Nee hoor Raymond, je spreekt niet voor je beurt.

Die redactie was er nog niet aan toe gekomen en de 15e van de maand nadert al met rasse schreden.

Zoals Ray al zei, alles is welkom:

Hoe ben je gestart met fretten.
Wat voor oplossingen heb je bedacht bij het bouwen van een kooi.
Hoe is de inrichting van de frettenkamer, heb je daar iets speciaals voor bedacht.
Vertel eens over je fret die zo ziek bleek te zijn en er weer helemaal bovenop kwam (of juist niet)
Wat is je zoal overkomen tijdens de wandelingen met je fret.

En naast verhaaltjes zijn tekeningen of foto's ook welkom.
Om in het komend Mokje geplaatst te worden, graag voor 15 oktober bij de redactie binnen.

Bedankt allemaal!
De redactie!

redactie@frettiggestoord.nl
Webmaster
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor GewoonHelena op 13 jan 2009 19:14

Mmmmm...lijkt me wel wat om te doen,alhoewel ik een "beginneling" ben op dat gebied..
Foto's kan ik echter over 2 weken sturen pas,dan is rollejte klaar met CDrom er bij.
:lol:
(mag ik :?: ... :lol: ).
Vriendelijke groeten van de fretten Sayang (Een albino damesfret) en Bjorno (een albino mannetjesfret).
Hun namen betekenen "dierbaar" en "mooi"

En uiteraard van mij:Helena.
GewoonHelena
Kind aan huis
Kind aan huis

Berichtdoor Webmaster op 13 jan 2009 20:49

Dan kan het niet meer in Het Mokje van Februari, maar toch gewoon sturen hoor, dan komt het de volgende keer wel.
Fons Reijsbergen
Webmaster "Frettig gestoord"

webmaster@frettiggestoord.nl
http://www.frettiggestoord.nl

Webmaster
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor GewoonHelena op 13 jan 2009 22:14

Webmaster schreef:Dan kan het niet meer in Het Mokje van Februari, maar toch gewoon sturen hoor, dan komt het de volgende keer wel.

:arrow: Vind ik niet erg hoor.
Gebruik mijn nickname "GewoonHelena" maar als onderschrift dan.
Of moet ik alles nu ff kopiëren en via mail zenden :?:
(welk emailadres is dit ookalweer dan?).
:idea:
Vriendelijke groeten van de fretten Sayang (Een albino damesfret) en Bjorno (een albino mannetjesfret).

GewoonHelena
Kind aan huis
Kind aan huis

Berichtdoor Ferretproof op 13 jan 2009 23:03

De redactie van het Mokje is te bereiken op e-mailadres redactie@frettiggestoord.nl
Er zijn wel wat regeltjes (opmaak bijvoorbeeld) die je moet weten voordat je een stukje kan aanleveren.
Maar daar de Webmaster (en redactielid) je veel meer over vertellen. (hint hint ;-))
Ferretproof
Bestuur Frettig Gestoord
Bestuur Frettig Gestoord

Berichtdoor Webmaster op 13 jan 2009 23:54

Er zijn wel wat regeltjes (opmaak bijvoorbeeld) die je moet weten voordat je een stukje kan aanleveren.

Nou... eigenlijk is er maar een regel. Geen opmaak!! gewoon tekst, zonder allerlei toeters en bellen. Dus geen stukjes vet of cursief of in kleurtjes of groter en kleiner of weet ik veel Wat. Halen we toch allemaal weg. Dus gewoon alleen de lettertjes en leestekens, dat is meer dan genoeg.
Foto's moeten van een beetje kwaliteit zijn en een hoge resolutie hebben, een plaatje van 300X 150 pixels ziet er op een webpagina of op de computer leuk uit. Ik heb er voor het Mokje niks aan.

Maar verder leef je uit.

Vind ik niet erg hoor.

Overigens heb ik liever dat de artikelen in het Mokje gewoon met je normale naam worden ondertekend. Het is geen internet medium maar een echt tijdschrift en daar is het gebruik van een nickname niet gewoon.

Maar "...alles nu ff kopiëren..." over welke "alles" hebben we het dan?

Via E-mail is de meest handige weg dan word het niet vergeten, raakt het over het algemeen niet kwijt en hoef ik niks over te typen, het adres is inderdaad redactie@frettiggestoord.nl voor de 15e van deze maand kan het (indien goedgekeurd) nog in het Mokje van Februari, anders komt het er de volgende keer in. Maar soms word ook kopij dat later is ingestuurd nog wel geplaatst, ligt een beetje aan de ruimte die er over is.
Fons Reijsbergen
Webmaster "Frettig gestoord"

webmaster@frettiggestoord.nl
http://www.frettiggestoord.nl

Webmaster
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor GewoonHelena op 14 jan 2009 17:22

Webmaster schreef:

Nou... eigenlijk is er maar een regel. Geen opmaak!! gewoon tekst, zonder allerlei toeters en bellen. Dus geen stukjes vet of cursief of in kleurtjes of groter en kleiner of weet ik veel Wat. Halen we toch allemaal weg. Dus gewoon alleen de lettertjes en leestekens, dat is meer dan genoeg.
Foto's moeten van een beetje kwaliteit zijn en een hoge resolutie hebben, een plaatje van 300X 150 pixels ziet er op een webpagina of op de computer leuk uit. Ik heb er voor het Mokje niks aan.

Maar verder leef je uit.

Vind ik niet erg hoor.

Overigens heb ik liever dat de artikelen in het Mokje gewoon met je normale naam worden ondertekend. Het is geen internet medium maar een echt tijdschrift en daar is het gebruik van een nickname niet gewoon.

Maar "...alles nu ff kopiëren..." over welke "alles" hebben we het dan?

Via E-mail is de meest handige weg dan word het niet vergeten, raakt het over het algemeen niet kwijt en hoef ik niks over te typen, het adres is inderdaad redactie@frettiggestoord.nl voor de 15e van deze maand kan het (indien goedgekeurd) nog in het Mokje van Februari, anders komt het er de volgende keer in. Maar soms word ook kopij dat later is ingestuurd nog wel geplaatst, ligt een beetje aan de ruimte die er over is.

Snap ik.Oke dan stuur ik emailtje met mijn echte naam er onder naar dat adres.Bedankt.
Ik mail ze wel en zie wel of het goedgekeurd word.
:angel:

GewoonHelena
Kind aan huis
Kind aan huis

Keer terug naar Vereniging